Bu yaz staj yapan/yapacak olan öğrenci arkadaşların dikkatine.
Bu sene pandemi dolayısı ile işlemleri online olarak gerçekleştirdiğimizden bazı aksaklık ve sıkıntılar yaşanılması mümkündür. Öncelikle 4 Haziran tarihinde bölüm sayfamızdan yapmış olduğumuz duyuru incelemeniz ve sonuna kadar okumanız önem arz etmektedir.
Staj işlemleri bölüm resmi mail adresimiz cografya@sakarya.edu.tr adresine yukarıdaki duyurunun ekinde yer alan staj başvuru formu eksiksiz doldurarak ve nüfus cüzdan fotokopisinin de maile eklenip gönderilmesinden sonra başlamaktadır. İşlemler online olarak gerçekleştirildiğinden bu seneye mahsus olmak üzere staj komisyon başkanı, bölüm başkanı ve dekanlığın imzası olmadan işlemleri başlatıyoruz. Kişisel bilgileriniz ile staj başvurusu yapmış olduğunuz işyerine ait bilgilerin ve imzaların eksik olmamasına dikkat etmeniz gerekmektedir.
Staj komisyon üyemiz ilgili formları inceleyerek eksik yoksa “belgelerin dekanlığa iletilmek üzere teslim alındığını” ifade eden bir mail ile geri dönüş yapmaktadır. Eğer eksik var ise de var olan eksiklikler söylenerek, eksiklikler tamamlandıktan sonra işlemlerin başlatılacağı ifade edilmektedir. Evraklar Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri öğleden sonraları toplu olarak dekanlığa teslim edilmektedir. Sıkıntı ve sorun yaşamamak için başvuru işlemlerinin 10 gün öncesinden başlatılması önem arz etmektedir. Ancak çoğu arkadaş başlayacağı günden birkaç gün öncesinde hatta bazıları başladıktan sonra mail gönderdiğinden aksaklıklar yaşanması olağan bir durumdur. Bazı durumlarda ise evrakların gönderildiği halde resmi işlemlerin başlamadığı da görülmektedir.
Bu gibi sorunları çözmek için aşağıdaki hususlara dikkat etmeniz sürecin sağlıklı işlemesi için gereklidir. Zira komisyon üyeleri yüzlerce kişi ile genelde iki üç defa, dekanlıkta görevli arkadaşlar ise birçok bölüm öğrencileri ile muhatap olduğundan karışıklık yaşanmaması adına;
Tüm öğrenci arkadaşlarımızın bilgi ve dikkatine…